Decathlon

Sport for all – All for sport

Med alla sporter samlade under ett tak vill Decathlon göra sportens positiva effekt och glädje tillgänglig för alla. En strävan de haft ända sedan starten i Frankrike 1976. Idag är de en av världens största sportkedjor.

Med en effektiv organisation och central styrning synliggör de sina produkter och erbjudanden i butik tillsammans med inspirerande filmer, sida vid sida. Med flertalet digitala skärmar, strategiskt placerade i butiken och det naturliga kundvarvet, informeras och inspireras kunden om säsongens sporter och produkterbjudanden. I anslutning till verkstad- & serviceytorna längst in i butiken visar man kommunikation kring tjänsterna som erbjuds för att ge en helhetsupplevelse som stärker Decathlons position som ledande aktör inom sport och fritid.

Tillsammans med ett team, som brinner för sport och gör allt för att utveckla kundrelationen, är det ett tydligt koncept som förvaltar Decathlons filosofi, att uppmuntra till sport och göra den tillgänglig för alla.

Vill du veta mer?

Vill du veta mer om några av våra case, affärsområden eller hur vi skulle kunna hjälpa er med tekniska lösningar och digital kommunikation – tveka inte på att höra av er så berättar vi mer.

Kontakta oss