CDLP
“THE BEST MEN’S UNDERWEAR IN THE WORLD.” – Vogue
Un Cadeau de la Providence – CDLP är förkortningen av det franska ordspråket som översätts till “en försynt gåva”, ett ordspråk vilket beskriver essensen av varumärket enligt grundarna själva. CDLP är ett svenskt designföretag med ett växande sortiment av lyxiga underkläder och nödvändigheter för män. Med fokus på handgjorda produkter i Europa producerade av hållbara, framtidsorienterade tyger flyttar man gränserna som en av ledarna inom en ny era av underkläder.
I deras concept store i Stockholm samt i varje shop-in-shop jobbar CDLP med digitala skärmar och Ubiqs egenutvecklade CMS för digital kommunikation. Med egenproducerade kampanjfilmer och varumärkesbyggande innehåll förstärker CDLP sitt varumärke och position som nytänkande, trendiga och innovativa i branschen. De digitala skärmarna, tillsammans med Ubiqs egenutvecklade CMS, ger CDLP den flexibilitet som efterfrågades där de centralt kan styra vilka kampanjer som visas på vilka skärmar, oavsett plats i världen.
Vill du veta mer?
Vill du veta mer om några av våra case, affärsområden eller hur vi skulle kunna hjälpa er med tekniska lösningar och digital kommunikation – tveka inte på att höra av er så berättar vi mer.