Chimi

Spektakulär flagshipstore öppnar dörrarna mot den digitala tidsåldern.

CHIMI grundades när Charlie Lindström och Daniel Djurdjevic identifierade en lucka inom ramen för prisvärda lyxglasögon, som de gjorde till sitt uppdrag att utforska och fylla.

CHIMI är idag ett Stockholmbaserat, mellanprisat, samtida glasögonmärke som syftar till att utforska det framväxande konkurrensområdet i skärningspunkten mellan mode och klassiker. Man vill skapa en hybrid affärsmodell med framgångsrika funktioner och strategier från båda världarna.

Uppdraget tycktes enkelt: CHIMIS önskemål var att Ubiq akulle skapa den snyggaste och mest spektakulära flagship storen i branschen…

För att låta CHIMIS klassiska utryck i butiksmiljö möta de digitala krav samtiden har levererade och installerade vi på Ubiq 3 stora, integrerade LED-väggar. CHIMI fick därmed möjlighet att kommunicera sitt varumärke, sina produkter och life style content i naturlig skala. Som kund möter man den digitala exponering inne i butiken men också utanför genom butikens rörligt kommunikativa och flexibla skyltfönster.

Chimi
Chimi

Vill du veta mer?

Vill du veta mer om några av våra case, affärsområden eller hur vi skulle kunna hjälpa er med tekniska lösningar och digital kommunikation – tveka inte på att höra av er så berättar vi mer.

Kontakta oss